gomorron

Väldigt dålig uppkoppling här in the middle of åkern "åstorp". Allt e skitsegt så jag pallar inte sitta här o sega med bilder. Kommer senare! Idag har iaf jag och F varit i hbg, hämtat post, vilket inte va det roligaste, hade fått en räkning från Norgesom är från den tiden när jag bodde där -05. 2000 spänn ska jag betala!!!!SUG BALLE!!!!!!
Efter det for vi till arbetsförmedlingen, de skulle fylla i en blankett som är ansökan till a-kassa nere i grekland så jag får lite stålar därnere. Sen blev det kaffe i hamnen vilket va skönt och så men på tok för varmt, idag ska man ligga på stranden och steka och bada!!!! Just nu längtar jag till Greklands stränder med klarblått vatten och vita sandstränder=))) För övrigt är jag inte på bästa humör idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0