Jippi!!!!!!!!!!!!!

F har fått jobb=))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Im so happy, vi trodde nämligen att det skulle bli väldigt svårt att hitta jobb. han ska jobba på ett superfint kafe som barista. Detta innebär att vi snart slipper bo i en resväska också. I 3 veckor har vi haft en väska var med kläder att använda för att allt annat är nerpackat huller om buller, vet inte vart nånting är. I alla fall... Jag har på tok för lite kläder i den här himla väskan och det känns ju väldigt väldigt tråkigt så nu blir dresshopping=))))))!!!!!!! Vill ha tunna fladdriga mediterranian klänningar=) och hatt=)

Allting har klaffat jäkligt bra här än sålänge, jag har blivit beviljad a-kassa här i 3 månader så jag har tid på mig att lära mig språket och söka lite jobb i godan ro=) F har fått jobb inom en vecka på det stället han ville jobba på. Jag börjar med grekstudierna på måndag med en fantastisk lärare och hans flickvän. Blir nog bra det här!

Ses!

Kommentarer
Postat av: ida

Så UNDERBART- Grattis!!

2009-08-26 @ 08:29:11
Postat av: erika

Min blogg e lite aktiv igen.. check it out!! Hihihihi du anar inte va jag hittat! ;) saknar dig! puss

2009-09-07 @ 00:33:48
URL: http://eralhe.blogg.se/?tmp=07002307

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0