Nu har...

...vi snart varit här en vecka och i början kändes det väldigt konstigt och jag har varit väldigt nedstämd och negativ till allt. Nu dock, är det tok mycket bättre, vi träffar fotis vänner med flickvänner som är supertrevliga och nog kommer bli goa vänner=) Igår grillade vi tex med Thanos och hans flickvän Stella som är jättego, sen for vi till stranden med lite ouzo och öl och nattbadade, very nice=)

Saknar dock alla därhemma redan=( Helena och Erika, mina små gull, MÅSTE komma!!!!!!

Känns faktiskt som att jag kommer att trivas här, nu har f eventuellt fått jobb och det innebär flytt till egen lägenhet i detta område

Går ju för sören assakta och ladda upp bilder...nytt försök nu då...
nä, då provar vi en annan, på mannen som ska lära mig det grekiska språket
nääääääejj, det går inte, vad synd! 
Får komma bilder lite senare=)
Ha d gött



Kommentarer
Postat av: erika

men wow janna panna!!!! har helt missat att du börjat blogga på allvar lite nu !!!! vad kul!!! ja jag ska fan komma!!

2009-08-31 @ 16:22:10
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0