Saknar

Ibland bara saknar jag min älskling sååå mycket, trots att det bara va några timmar sen vi sågs. Har hängt ihop i 2 år nu och det är klart att det inte alltid varit guld rosor och skogshallon men jag älskar  honom så innerligt, vi hör ihop. Det är så konstigt jag träffat mitt livs kärlek tusentals mil från Sverige på en ö-luffs semester med brorsan liksom. 2 dagar innan hemresa sa det klick mellan "F" och moi, sen vart det kört!!!!! Han flyttade till Sverige...för att prova på "svenne" livet och nu är det min tur att prova på "grekke" livet. Wiiiiii...mycket grekiska sallader pour moi sil vous plait!
Kissie=)
Love u my sweet babes
Loves
sexy faces=)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0