Salaam!

Man är ju ganska isolerad härute på "lannet", det enda man gör e typ vilar, är sååååååå rastlös så jag dör!!! Skönt att bo såhär när man e pensionär men nu in the prime of life skulle jag bli tokig! Behöver fart och fläkt, kunna ha tillgång till shopping, latte och MÄNNISKOR=)) 
idag, efter en kaffe och en cancerpåle drog jag på mig träningsmunderingen och sprang upp i skogen, måste säga att det var riktigt riktigt skönt, ibland känns det som man flyger fram. Kör ju hårt nu när playan i greece hägrar, kokta grönsaker, vit fisk och löpning varje dag...nu ska jag komma i form banne mig=)

Kommentarer
Postat av: Helena

SKIT snygg bild!!! Du borde fan bli modell!!!

2009-08-30 @ 23:19:21
Postat av: Robin

Tjena Janna!

Längesen vi sågs nu och när jag blev 20 så frågade jag syrran om hon kunde dra med dig, men klart skulle du flyttat utomlands hehe.

Hur är allt med dig? sjukt fin bild förresten!

Kramar Robin

2009-09-09 @ 12:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0