Låång natt

Jaha, ännu en natt utan sömn, blir tokig när dessa sömnlösa perioder sätter igång. 2 timmarslur fick jag mig allt innan jag for till min lilla frisör frida på Saks som bytte hårfärg på mig=)) I like it...a lot=) Ska lägga upp bilder senare, först måste jag sova en tuppalur.

En sak till bara, när jag kom hem fick jag börja med att diska eftersom F fortf låg och sov (grrr) sen gör jag en tonfisksallad snäll som jag e. När jag e färdig med den passar det att vakna för herrn och när vi väl e klara så bara lämnar han talriken på bordet...SÅNT! nej SÅNT går inte förbi så lätt när man e trött och kinkig! Jag e väl ingen morsa heller, vi lever väl i ett jämställt samhälle...eller?!!  
Haha...puh, skönt och avreagera sig lite. Nu ska jag sova en sväng. 
Toodles

3006934837.jpg

 

JAg slänger in en hastig bild på håret också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0