IDA

Måste bara skriva ett inlägg om min fantastiska vän sen dagis Ida. Vilket driv denna tjej har alltså. Hon flyttade till USA för 6 år sen tror jag för att kämpa för sin passion, musiken! Och som hon har kämpat sen, inte lätt när konkurrensen är stenhård och där pengar är huvudingrediensen för att få in foten i branschen men Ida pida har lyckats nästla sig in för att hon är så talangfull och besitter en enorm kämpaglöd. Nu har hon fått spela in en musikvideo som säkert kommer ge en rejäl skjuts i karriären, jag håller tummarna för dig min fina!!
Sizzeling HOT!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Aw du e underbar. Tack söta du för dina fina ord. Älskar dej!!

2010-04-27 @ 19:08:14
Postat av: erika

Wow sooooo hooot!!

2010-04-27 @ 22:05:24
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0