okej

Då ger vi oss p det här en gång TILL haha. Fan att det ska va så svårt att hålla en blogg vid liv då! Får ursäkta mig med att den här stora nyheten har tagit alltför mycket fokus från ja...allt annat.
Den senaste veckan har jag förvandlats till ett tidsinställt alarm, 08.33 vaknar jag VARJE morgon och jag ljuger inte när det verkligen är 08.33. Är det någon däruppe som vill ha kul eller?!
Livliga drömmar har jag minsann också, så livliga att jag har blivit en fullständig yrbytta i sängen. När jag vaknar är lakan ihopknycklade nere vid fötterna, kuddarna ligger på golvet och F har jag lagt i garderoben!...nej inte riktigt så illa, men illa nog.
Idag blir det nog lite fik i den härliga värmen som behagar stå i sig. Tyvärr har det inte blivit nå´strandhäng än men snaaart, när syrran kommer=)
Ha en god dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0