Gravid-status

Jag börjar må riktigt dåligt av värmen, svettas som en badboll och blir yr lätt. Har också börjat få kramp i vaderna om nätterna, det gör så freakin ont, jag skriker precis som någon försöker ta mitt liv och F masserar febrilt för att få bort det. Halsbrännan har börjat komma oxå och sen har jag fått nåt skit i magen nu. Det är alltså ingen dans på rosor för tillfället men åh vad man blir varm i hjärtat när man känner hur vår son leker inne i magen. Det är värt all halsbränna, kramp, virus i magen och mycket mer! Nu kan man till och med se hur magen utbuktas när Mio sparkar=) F såg det för första gången igår och blev helt till sig haha. Mitt enda önskemål nu är att temeraturen sjunker 10 grader, kan nån fixa det?
Btw, saknar all mina fina vänner därhemma, me love you long tajm!!!!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Sv: Tack! =) Känns mkt bättre idag, hoppas bara på att det inte kommer tillbaka =). Du din stackare har det dock inte roligt idag ser jag! =( Hoppas det blir bättre snart!

2010-08-11 @ 11:29:46
URL: http://beckyz.blogg.se/
Postat av: ronja

tacj, allt bra med dig då?:)

2010-08-11 @ 11:49:32
URL: http://ronjakellgrens.blogg.se/
Postat av: erika

awee stackare! låter inte alls kul med vaderna! varför får du de tro?



ååå vi saknar dig här hemma! massa massa!



Pussar

2010-08-11 @ 14:07:00
URL: http://erikabitme.se
Postat av: Anneli

Stackare!

Hoppas innerligen att värmen sjunker så du mår bättre.

Här hemma så är vädret precis så som du skulle vilja ha det, men jag mår pecka när det är så här.

Vi skulle kanske byta plats med varandra?!

Det är lite för varmt för min del, men jag gör det för din skull ;-)



Kram på dig!

2010-08-11 @ 16:48:46
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anna Horsner

När du får kramp ska du sätta hela fotsulan mot en vägg! Då släpper krampen... ;)



Och jag visste inte att en badboll kunde svettas=/ Du får fota en sådan såå att jag vet hur den ser ut;P



Halsbränna - inte mys... Losec Mups, ett MKT BRA TIPS!!! Be nån skicka ett lager till dig... Dvs om de inte finns att köpa där...

2010-08-11 @ 21:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0