V. 26

Okej, börjar närma sig sista trimestern...herregud vad snabbt det går! 1 månad kvar i Grekland sen blir dt flytt hem t Sverige. Känns lite konstigt att vi ska lämna Nafplio, det är mycket som jag kommer att sakna...anyway...f.ö mår jag ganska bra, känner mig ganska mycket mer klumpig nu än för nån vecka sen. Ska bli intressant och se vad jag väger nästa gång vi ska t läkar´n. Bölar fortf för minsta lilla grej, är hyperblödig. Sparkar gör han fortf massa, om han en dag mot förmodan inte gör det blir jag superorolig och kokar ihop massa ovett i skallen men blir lugn när lillkillen rör på sig igen. Jag drömmer helt bisarra drömmar om bebisar, förlossning varje natt, det är lite jobbigt. Oroskänslor eller? Ni som är gravida, drömmer ni oxå konstigt?

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Nawe.... Så söt du e med lilla bullen =)

Hade lite på känn att ni skulle tbx till Sverige...

Hoppas allt löser sig till det bästa =)

Kram kram

2010-08-26 @ 20:06:06
URL: http://antches.blogg.se/
Postat av: Helén

Oh my, jag drömde så sjuka grejer när jag var gravid :)

Vad fin du är med magen!

2010-08-26 @ 22:16:21
Postat av: Sabina

Är klart att ni flyttar till Sverige nu? Har F fått jobb? Fått ngn lägenhet?

Ja super mycket i somras och lite då och då nu också! Väldigt märkliga drömmar ibland dessutom..

Jätte fina magisar=)



2010-08-26 @ 23:24:44
Postat av: erika

ååå min fina janna!! jag blir helt bölig av magebilderna varje gång!

2010-08-27 @ 18:25:11
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0