Goder Morgon

Igår va en mysig dag. Efter jobbet igår slumrade jag till lite, vaknade av att Fotis ringde och sa "Get dressed"! Okej, ord och inga visor tänkte jag men jag gjorde´t. När han kom och hämta upp mig åkte vi till en jättemysig restaurang och åt massa mat. Vi åt grekisk sallad och portobellosvamp i gräddsås. Till huvudrätt fick vi nåt mört nötkött med potatispuré (låter lite snyggare än potatismos=)) Och så drack vi rött. På hemvägen skaffade sig F en ny mobbe, jag är avis, vill oxå ha en sån. Anyway, senare köpte vi lite nötter, dadlar och fikon som vi gottade på till film. HAha...nu när jag läser låter kvällen skittråkigt o beige ju, önskar att jag kunde säga att vi festade hela natten i aten med drinkar och pumpande clubar! näääädå...jag gillar myskvällar m F=)
Idag blir det städning och en joggingtur härnäst på schemat.
Syns later, ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0