Härliga söndag!

Sitter just nu i soffan med datorn i knät, vovven utslagen bredvid. Jag har varit duktig=)Både diskat och städat!
Har haft en trevlig helg, fredagen med restaurang och mys. Lördag, tog jag, Nadine och zoi ett rejält sprinterpass längs havet och avslutade med lite yoga och pilates på en klippa med havsutsikt, får verkligen hoppas att det blir till en vana.
Senare körde jag bil själv för första gången här i Grekland, till Nadine som bor 5 km utanför Nafplio. Vi köpte rödvin och lagade pasta med pastasås och snackade gojja hela kvällen. Lite bilder kanske?!
På väg till restaurang, ett torg helt enkelt=)
På restaurangen
Vi va väldigt hungriga=) Fotis undrar vart maten tar vägen.
Fotis drömmer om kött och potatis
Här köper F sig en "fillefon" (på tiden banne mig)
Här e glada Nadine i work out mundering (Hon är fitnessguide och är väldigt duktig på vad hon gör. i´m lucky=)!!)
Haha, vi hade varsin så vi struntade i glasen. (skojjar)
Lagar mat på bärbar spis. Haha...Nadine har tvättmaskin och diskmaskin men fan inte en vanlig spis med ugn.
Mååånga timmar senare vart jag trötter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0