Tråkigt

Godmorgon!
Vaknade...kände mig inte helt utsövd, känner mig mooshy och ingen lust till något. Vänt och vridit mig i denna vanvettiga cementsäng hela natten typ. Kuddarna e det fel på oxå!
Har varit ute med Zoi iaf och nu sitter jag med en kopp kaffe och försöker "nyktra" till.
Fotis tycker jag att jag klagar på Grekland för mycket, därför ska jag göra ytterligare en lista fast med saker jag gillar här=)
1. 0 tidspress här, man tittar knappt på klockan, vilket är rätt skönt.
2. Härliga stränder och turkost hav.
3. Skönt klimat (längtar till sommaren)
4. Människorna är genuint hjälpsamma och väldigt måna om en.
5. Måånga mysiga kafeer och restauranger med uteserveringar, sitter ute praktiskt taget året om.
6. Vi har hittat världens bästa hund här. Stackaren vandrade runt helt själv i bergen tills vi hittade henne.
7. Billigare boende, billigare cigaretter(ska sluta när rätt tid är inne)
8. Nu är det säsong för apelsiner och det växer apelsinträd överallt i Nafplio. Jag älskar apelsiner så när jag vill ha en behöver jag bara gå 3 meter utanför dörren och plocka=) Plus att det är väldigt vackert.
9. Världens bästa glass kan man köpa i Nafplio=) En italienare som startat en glassbutik, väääldigt smarrigt.
10. Fotis är ju grek och bor i Grekland så han blir min 10:e favvogrej hehe fast han är eg placerad på 1:a plats.(LOVE)
Je, det vä di hele.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0