sjukan

Har tillbringat natten och dagen på Nafplios sjukhus. Maria fick åka akut in med ambulans igår, hon svimmade i badkaret. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Hittade henne likblek och blå om läpparna. Hon hade tydligen ett virus i magen och led av enorm vätskebrist. Hon har fått dropp i massor och nu mår hon bättre och vi fick åka hem. Riktigt Läskig upplevelse må jag säga. Stackars liten. Men nu ska hon bli kanonfrisk=)
Är sjukligt trött, har inte kunnat sova ett smack så nu blir det bingen.
Go`natten

Kommentarer
Postat av: Erika

nej men gud!!!! jag är helt förfärad! Stackare! Så rädd du måste blivit! Fy för! Vad obehagligt! tur att de gick bra, och att hon mår bättre! Krama om henne från mig!

2010-07-31 @ 00:33:16
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0