Det nalkas Sverige...

...snart=)!!! Im very excited. JAg har nog inte varit hemma på typ 6-7 mån tror jag. Jag ska äta massa thaimat och big mac burgare, mammas mat, svensk frulle med massa pålägg och FIL...hmm, nåt jag missat..åh JA GODIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!! Åh jag längtar!!
Fick vårt resultat på provet vi hade i grekiska i fredags som var apsvårt (måste tillläggas). Jag fick 84 poäng av 100 vilket jag är supernöjd med, grattis till mig=) Nu ska jag laga fläskpannkaka till mig och mannen min...det ser vi fram emot. Mycket mat som cirkulerar i hjärnan nu, gud vad gott det ska bli när jag kommer t Sverige!!!!!!!!
Puss alla foodlovers

Kommentarer
Postat av: Erika

puuuuuuuuuuuuuuuuuuss

2010-06-21 @ 22:38:40
URL: http://erikabitme.se
Postat av: Maria J

Jaaaa snart kommer du!!

2010-06-24 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0