?

Vaknade kl 06 idag och nu sitter jag och tittar på soluppgången och funderar på livet. Det är många tankar som far runt i huvet på mig nu när jag är gravid. Plötsligt tänker man inte alls på sig själv lika mycket (redan liksom?) trodde det hände när barnet va fött.Jag har det bra här i Grekland men det går inte att undkomma att vi skulle få ett mycket bättre liv i Sverige, rent ekonomiskt. Plus att sjukvård och skolor går ju inte att jämföra med här. Det är en helt annan standard och kvalité i Sverige. Krisen här hjälper ju inte till heller. Usch, får ångest! Min mage kurrimurrar, är vansinnigt hungrig på frulle.

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Haaaaaaj! Tack för kommentaren om headern, rätt nöjd men om jag känner mig själv rätt så kommer den snart ändras igen =)

Har haft en del moln dom 2 sista veckorna men nu så har dom försvunnit o det är strålande solsken, dock inte 40 grader än men snart så....

Kramen....

2010-06-20 @ 15:02:29
URL: http://antches.blogg.se/
Postat av: Erika

kom heeeem!! vi börjar om igen!!!! vi glömmer allt, fast i sverige e de sååå kallt!!!!!!!!!!!! men kom hem!!! försök på nytt igen!!!!!!!!haha puss

2010-06-20 @ 16:27:13
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0