Godnatt

Har varit en aktiv dag idag. Jobbat, haft stort prov i grekiska (gick sådär) och nu har vi precis kommit hem från en trevlig middag på en taverna med Fotis bror, han e så söt! Han har tagit studenten i veckan, de firar inte det alls som vi gör hemma, synd tycker jag för det är ju en ganska så stor insats man gjort i 9 år=) Man behöver lite firning så det gjorde vi ikväll. Min telefon vill återigen inte cooperate med min dator så tyvärr blir det inga bilder från utomhusbion och ikväll men det ska väl funka så småningom. Nu blir det bingen strax, ska läsa lite först=)
Förresten, har mått jättekonstigt på sista tiden, magen krånglar, har kräkts idag. Är det graviditetssymptom eller är det hettan jag reagerar på kanske? Nån som vet?
Godnatten
"the host" av Stephanie Meyer (twilight författarinnan)

Kommentarer
Postat av: Anna i Mossahus

jag kräktes inte mkt -nån enstaka gång när eller efter jag ätit... sen vissa kräks ju hela tiden... jag var trött och lite illamående mest, men det var bara de första månaderna.

2010-06-19 @ 06:31:31
Postat av: Erika

9+3 år 12 janna, 12 år!!!!!!!!!! :P



man får väl ganska känslig mage när man e gravid?



E de bra o ligga i solen så mkt när man har bebis då? Kokar de lixom inte där inne då....?



puuuuuuuuuussar!!!!

2010-06-19 @ 09:17:59
URL: http://erikabitme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0