Lökigt!!!

Försöker föra över lite bilder fr i-phone till mac men de har beslutat sig för att sluta samarbeta verkar det som. MÖG!!
Jag har iaf handlat en del asiatisk mat vilket inte tillhör vanligheten här, de är inte så förtjusta i etnisk mat här i Nafplio. Men faktiskt så har Lidl en asiatisk vecka så jag har bunkrat upp lite. Tänk att man skulle handla på Lidl en dag va?!; )
Eftersom det inte går att lägga upp mina fina bilder så tar jag från Google. Men såhär såg min maträtt nästan ut igår, hade ris ist för nudlar dock=)
  • Några champinjoner
  • Röd chili
  • Grön paprika
  • Broccoli
  • Kycklingfilé
  • Brunt ris
  • Vitvinsvinäger
  • Olivolja
  • Röd currypasta
  • Vitlök
  • Salt
  • Peppar
  • Hacka ner kyckling och grönsaker i bitar. Woka kycklingen i rikligt med olivolja först sen häll på grönsakerna. Häll på kryddorna och några splash av vitvinsvinägern. Currypastan tar man efter behag. Under tiden har du kokat riset och det häller du på woken oxå. Servera med soja=)))

Kommentarer
Postat av: Erika

ja grymt löjligt e de! kan inte för mitt hela liv förstå vem de kan vara!

Nej men usch och fy!! Hade osså gråtit! Hur gick det med den lilla hunden då??? Va pitbullen lös och vad gjorde den andra ägaren?



Du går in på youtube, tar fram klippet, trycker på bädda in som finns under klippet, kopierar den koden som kommer upp, går tillbaka till bloggen, trycker på HTML som finns bredvid bildikonen, klistrar in koden där som du kopierat... färdigt :)

2010-06-08 @ 20:08:31
URL: http://erikabitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0