Tisdag

Alltså jag har gått ha varit bajstrött i 3 mån, har verkligen inte haft någon energi ALLS!! Men igår började jag knapra i mig järntablett och fytusan vilken skillnad, har fått en sån energiboost så det inte är klokt!!! Käner mig som en helt ny människa, verkar som min lille plupp i magen snor till sig allt järn minsann=))
Igår va fantastiskt roligt, massa god mat och mycket skratt, kul man man faktiskt ha nykter oxå hihi!!
Mirto, the birthdaygirl
Idag blir det fika med Shawna och ikväll yoga=)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack så mycket =)



Dom första 12 veckorna är man jättetrött i en graviditet, men det vänder sen.

Har jag fått berättat för mig!



KRAM

2010-06-01 @ 14:00:05
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anna i Mossahus

funkade järntabletterna på dig=s ... Fan, jag skulle behöva droger för att bli pigg.... jag vart oxå väldigt trött i början, men sen släppte de.. Nu är jag lia trött igen!

2010-06-01 @ 16:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0