Trist att ingen kommenterar

Vad tråkiga ni är om inte kommenterar=( Jaja...här kommer lite bilder på året som varit i stora drag här i la grece...saknar "the hair", nu känner jag mig som en pojke!!
Syrra m valpis några dagar innan flytt t Grek
Me med söt...syrris o jag e ganska lika på de här bilderna.
Flytten har börjat, lååång bilresa t Venedig(äntligen framme) nästa morgon väntar 30 timmars båtresa
Morgonlatte i Venedig
Trötta på hotellrum
Nafplio(grekland) Fotis rygg
Vi va på bröllop(inte vårt)
Pälskling och moi
Vi fick vår lilla plutten=))))))
Kvalitetstid på soffan
Min födelsedagsfrulle=) F kommer bli den bästa pappan=)
Hemma över jul i Sverige (saknar håret)
Hårmoments....Buuuhuuuuu
Det finaste hände
Magen börjar växa lite

Kommentarer
Postat av: Anna i Mossahus

njut nu.. för om några månader är den där magen inte så kul att ha med att göra=P Ha "trä-på-skor" för att bocka sig ner finns lixom inte^^ De bästa skorna har för mig varit vanliga billiga sandaler med tjock sula! Sådana med två spännen över foten och är lite formad efter din fotsula..



ang kommentarer.. tyckte inte jag behövde då jag kommenterar in emellan^^ men jag har haft samma problem, man frågar men får inget...

2010-06-08 @ 14:43:20
Postat av: S

Kul med grekbloggar!! :) Var i Grekland bor du? Jobbar/pluggar du där? Vill själv flytta ner en dag... men vi får se :) Hur är livet i Grekland ??

2010-06-08 @ 17:50:20
Postat av: Sv:S

Roligt att du tittar in här=) Jag bor i Nafplio, en hamnstad ca 1,5 h söder om Aten. JAg jobbar lite nu men ska plugga på distans till hösten, sugen på lite marknadsföring, affärsutveckling bl a. Vill starta upp något eget här en dag. Åååh, roligt att du vill flytta ner, vart vill du då bosätta dig?

Det är lite berg och dalbana att bo här, vissa grejer är de bara så himla efter i utvecklingen med. Jag och mina vänner som oxå kommer fr andra länder brukar träffas och spy galla haha men sen går det över. Människor här är väldigt trevliga och hjälpsamma, och det är inte lika stressat samhälle som i Sverige tex, det är skönt. Hoppas du fått svar på det du ville veta=) Kram på dig

2010-06-08 @ 19:14:35
Postat av: Erika

fin fin fin fin fin!!!!!!!!!!!!!!!!!! du e fiiiin!!!!!!!pussar

2010-06-08 @ 19:33:26
URL: http://erikabitme.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jisses Amalia vad lång hår du hade innan. Vet du Janna, det växer ut igen. Ibland är det bra att klippa en bra bit =)



Jag skrev ju att det inte gick att ta till några medel för att slippa bristningarna när man är gravid, men vet du vad?

Jag fick reklam från Life idag och gissa vad jag hittade där - Havandeskapsolja.

Weleda heter märket och den ska förbättre hudens elasticitet och förebygger hudbristningarnan när fina magen växer =)

Man fick tom en förberedelseolja till på köpet som förbereder inför förlossningen.



Så står det i den pappersbiten jag fick idag. Men du måste ju vara medlem där för att få erbjudandet och den där andra till på köpet. Fast du kan ju köpa dom fast du ej är medlem, så klart...haha..



Nu ska denna donnan bädda ner sig igen. Du kan väl slänga en liten spell så jag vaknar utan smärta imrg. Kramen till dig, bebben och din man

2010-06-08 @ 21:26:25
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Anna i Mossahus

Hmm, havandeskapsolja... funkar nog lia bra med vanlig babyolja=) jag har använt mig utav det och jag har inga bristningar... jag har bara inte vart så noga^^

2010-06-08 @ 22:21:20
Postat av: S

Kul att du svarade! Hur länge har du bott i Grekland? Är din kille grek? Är du grek eller flyttade du ner för kärleken? :) Vad jobbar du med? Jaaa, Grekland är helt underbart. Ska åker ner i sommar och bara njuta!!! :)

2010-06-08 @ 22:37:37
Postat av: Anneli

Skrev bara vad som stod på reklamen från Life.



Själv har jag ingen aning för jag har inga kids och planerar icke några heller.

2010-06-09 @ 12:57:30
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Nirván.

Underbart fina bilder på er och er resa! Stor kram!

2010-06-13 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0