Alice i underlandet

Blev bio igår ist. Filmen var okej, mest för att jag e kär i "Deppan", han e så jäkla bra. The subtitles va ju på grekiska och det var ganska svår engelska så det var lite småtufft att hänga med i snacket. Men i det stora hela var den absolut coolt gjord. Häftiga animeringar, lite vitsigt och charmigt. Den får 3 grekiska sallader av 5 möjliga.=P
På tal om något helt annat, inatt drömde jag att F var otrogen och drömmen var så himla verklig och jag vaknade med gråten i halsen och va skitsur på F. Insåg efter en stund att det var en dröm och drog en lättnads suck men har haft en märklig känsla hela dagen...usch o tvi! Här e vi=)
Sommar -08
Pussa maj dååå!!!!
2 år sen
Haha, ett stycke näsa
Min fina fina älskling
Love you


Kommentarer
Postat av: Erika

pluttarna! ni e så söta!

2010-03-09 @ 20:10:06
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Maria J

söte göte :)

2010-03-12 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0