En sockerdricke te!!! (rubrik tillägnad maria johnsson)

Vaknar till ännu en grå dag, rätt skönt faktiskt. Man får sån ångest och press på sig att göra massa saker när det är soligt. Nu kan jag slappna av och chillbilla. Jag har fortfarande inte återhämtat mig från lördagsaktivieterna, är såsig i huvudet och slö i kroppa.
Jag har varit ute med vovvis och nu funderar jag på om jag ska äta eller inte. Troligen inte!
På onsdag blir det bio "alice i underlandet" heter den så? Blev plötsligt osäker, whatever...ska bli kul iaf. Vill se den i 3D men det har de tydligen bara i Aten=( o vi vill inte köra 2,5 timmar för att se bio eller rättare sagt F e inte så sugen på det men det är okej. Jag får väl titta på vanlig tråkig duk=P
Idag ska vi käka lunch hos svärföräldrarna.
Hehe, ganska sliten va?!

Kommentarer
Postat av: Anna i Mossahus

Ja, Alice i underlandet =)

Killarna har inte vart så impade av filmen tydligen.. Så jag antar att det är mer en chickflick;)

2010-03-08 @ 12:17:19
Postat av: Maria J

haha! när i hunden ska jag dricke sockerdricke? jag vill också se den, men den visas inte i 3D här heller..

2010-03-09 @ 18:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0