Födelsedag

Idag fyller mannen 27 år och jag har varit snäll flickvän och köpt en hårddisk som han velat ha i 100 år. Dyr va den huvale!!!! När han kommer hem från jobb ska jag överraska med en picknick med Frrranska baguetter, Brrrrieost lite vindruvor och vin såklart vid havet. Och där...överlämnar jag hårddisken=))) Fyndigt va?
Jag hoppas han kommer ihåg mitt slit till min födelsedag=P
Annars har jag det rätt gött nu, våren har kommit. Det är typ 20 grader och sol varje dag. Känns så sjukt att höra från vänner och familj att det snöar i sverige när det e så varmt här. Imorgon får jag mitt PIANO, Im so excited, GUD vad jag ska spela och sjunga, wiiiihooo vad glad jag är.
Ikväll ska jag på lektion i grekiska och sen kommer vänner över på middag och festligheter. En bra dag om inte annat=) O snart kommer min päron och hälsar på, ska bli kul=))Saknar mamsen och papsen=)
Pappa och mamma på besök sep-09
Längtar  till stekvärme

Kommentarer
Postat av: Egoina

Jodå, jag minns dig lite vagt...:) Jag är inte kvar där. Vad gör du nuförtiden?

2010-03-02 @ 20:46:11
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0