Freeeeeedag!!!!!!!!

Skont att det ar fredag, har massa planerat i helgen...NOOT. Fotis jobbar hela dagen idag och hela helgen sa jag ar pojkvanslos, vilket kan va ratt skont ibland men har i grekland e det ensamt. Ska iaf spela tennis med Nadine imorrn, bada e val halvtaskiga pa att spela sa kan nog bli lajbans. Kl ar 13.12 nu och jag har 1 timme och 48 min kvar pa min sa kallad arbetsdag. Dricker nes kaffe med getmjolk...smakar lite ull faktiskt.
Mina matvanor blir snarare samre an battre, igar at jag artor, en glass och en jakla bakelse...varfor liksom? Det ar precis som om att kroppen har bestamt sig for att se ut som en bulle. Min karaktar maste forbattras nagot tror jag.
Med det sagt sager jag tjillevippen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0