Jobberbjudande

Det är nämligen så att jag ska bli bildretuscherare åt 2 fotografer, jävligt kul måste jag säga och så får jag väldigt skapligt betalt oxå. Efter påsk bär det av till Korinth för att träffa mina arbetsgivare och gå igenom upplägget=)) Kan bli bra det här.
På måndag kommer mamma och pappa hit och de har med sig svenskt gottis, underbart! De har även med sig en del av vad jag shoppat via nätet så det blir trippelfudge monday next week=)
Ska bli väldigt roligt att ha päronen slaggandes här en vecka =P Hoppas bara att solen är närvarande också så vi kan njuta av Nafplio och dess omnejd till fullo. Har i åtanke att dra med dom på en dagssegling till olika öar dvs Poros, Hydra och (Spetses?) Kan nog bli himla gött.
Go´kväll allesamman

Kommentarer
Postat av: Anna i Mossahus

Låter härligt=) Vi hade sommar en dag med 20 grader! dagen efter var det +5 och regn=( och dagen idag ser inte bättre ut=( ..

2010-03-28 @ 08:21:10
Postat av: Anonym

men vad roligt att du skriver! Trodde nästan jag var själv svensk här.. min pojkvän och jag flyttade hit i juli förra året... han spelar fotboll här! jag trivs riktigt bra! =) vädret får man inte klaga på! trivs du då? vad gör du om dagarna? Kram

2010-03-28 @ 18:36:11
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men eller hur är det kul! jag som trodde jag var helt själv här!! :) vi får ta o träffas ngn dag! fika, el kanske lite vin!! :) eller hur, vännerna o familjen saknar man varje dag!! ibland kan det bli så otroligt ensamt, för min p-vän är borta en hel del imed fotbollen o så... tur jag har min lilla hund, såg att ni me hade hund?? :) mattias har sitt kontrakt med panathinaikos i fyra år... sen beror det ju på helt hur det går.... o hur länge man blir kvar.... yes ska kolla lite kurser nu när jag kmr hem till sverige i sommar... vet ej vad jag ska plugga än, ville köra en hudteraupeft utbildning men svårt här med tanke på att vissa knappt kan engelska... så vi får se!!! hur länge har du/ ni planer på att stanna här då??? :) o hur långt från glyfada bor ni?? KRAM tilda

2010-03-28 @ 20:26:22
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0