pa jobbet

E pa jobbet, har trakigt sa jag skriver lite har da istallet.
Gardagen blev val lyckad, hade hoppats pa lite mer excitment fran F:s sida men det ar val man over lag. Simple minds sa att saga. Han blev val mattligt glad over harddisken, som jag uppfattade iaf.
Ibland e det javligt jobbigt och va sambo! Fan...kan ligga smutsiga kallingar och klader (HANS) overallt men han kan inte sjalvmant plocka upp et naha...JAAAG maste behova hoja min sammetslena rost och bli den ordentliga trakiga manniskan som sager att nu far du fan sluta bete dig!! Och den gamla godingen...dasslocket!!! Kan man bli mer tokig eller? Varenda himla forbenade gang e locket uppe...och varenda himla forbenade gang far han sig en radanga....lar man sig inte da tycker man? de kan val sitta o kissa dem med, eller? Hmm...
Nu ska jag aterga till mitt har!
Later

Kommentarer
Postat av: Anna i Mossahus

Hejsan=)

Ja, det är det jobbiga med killar.. Tack och lov lägger alltid Niklas sina kallingar direkt i tvätt -likaså med allt annat som ska i tvätt. Och det med dasslocket -han sitter faktiskt ner;) Sa jag klaga på nåt så är det att han stänger toadörren efter han är klar där inne -det blir svinkallt där inne då när inte elementet är igång! brr Men men, snart vår och sommar!! wohoo



Kram, Anna

2010-03-03 @ 18:34:15
Postat av: Erika

FYYYYYYYYYYYYYYYYY FAN VAD DU E FUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vet ingen som är så slarvig med dassalocket som du!!! HAhahahahahahaha ditt lilla knyte!!!Blev helt galen när ja läste detta inlägg!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! ;P

2010-03-03 @ 21:49:28
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0