Stuff is happening

Guuud, jag har en såå fruktansvärt bra affärsidé som hade funkat KANON här i Nafplio. Håller på med massa research idag och skriver på konceptförslag. Snart blir det att kontakta viktiga människor=) HIhi, hoppas hoppas det går i hamn.
Shit, måste plugga grekiska också, har prov imorgon=) Ska nog gå bra, har rätt go koll på´t.
+det här e ju nästan det bästa! De ska bygga ett köpcentrum i Nafplio WIIIIIIIIIIIII, jag tror att Zara kommer hit. Shoppa shoppa shoppa!!!!Åh nu slipper jag ha ångest över att vi inte åker in till Aten så ofta för nu kommer butikerna hiiiit och jag kan befinna mig i shopping heaven varje dag.
HAr även kontaktat ett band som behöver en female vocalist and keybordist=) Får se vart det leder, hade varit roligt om det utvecklats till nåt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Här är Greklands bidrag tror jag

http://www.youtube.com/watch?v=j_n_xdFKOtQ



OPA!!

2010-03-17 @ 09:34:10
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0