Aten

Imorse kl 7.30 brummade vi iväg till aten för att först undersökas på sjukhus och därefter bli lite historiska och besöka Akropolis och såklart lite shopping efter det (blev bara kläder t mig dock). Avrundade dagen på Applebees där vi käkade megaburgare. Här kommer lite bildbevis.
Oj...tonfisksalladen fr igår
Sjukhus giftshop, F ville köpa giraff för 75 eur
B-friend uppställd
Sjukhuset
HAha..så går det när man ber mig posa, så misslyckad
Så kan man oxå parkera faktiskt
Teaterna "Irothio" vid Akropolis
Akropolis
Jag tog med akropolis i fickan, kan va bra o ha.
JAg(fjant) utanför museum
Applebees och min finaste
Hungrig och glatt ovetandes hur illa jag kommer må om exakt 15 min
Spektaklet.(burgaren va minst 2,5 cm tjock, ljuger ej)
Ångerfull
Shoppade lite oxå ju, det får ni se imörrn
Nu ska jag hoppa in i duschen!!!
See ya!

Kommentarer
Postat av: erika

vilken supermysig dag ni ser ut att ha haft :) fin e du!!!! pussar i massor

2010-05-25 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0