FAN GREEEKLAND!!!

Nu e jag fanimej FÖRBANNAD!!!!!!!!!!!!!!!! Inte nog med att det skulle ta sån jevvla tid att få ta alla blodprover som jag skulle göra, nej nu har de inte tagit det prov som e det viktigaste typ, för min sköldkörtel!!!!!!!! Är dödsviktigt att jag får rätt dos på min medicin så att vår bebbe inte får hjärnskador men nu vill de tydligen inte erkänna sitt misstag och i rappet göra nya prover!!!!! FY FAN  FÖR STATLIGA SJUKHUS HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åh, vad jag saknar Sverige i såna här lägen. Fittkukgrekland!!!!!
Annars mår jag bra

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej men gud så dåligt! Men kan du inte boka en tid här hemma och kolla igen så de står fint till?

Nej dom pillerna är nog som äppelcidervinägerna skulle jag tro, inget man känner nånting på alls som med stackerna! hahaha :) puss

2010-05-21 @ 13:03:42
URL: http://erikabitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0