Iväg..

Nu bär det iväg till miss gynekolog (min doktor här i N). Äntligen har vi hittat en läkare som är fantastiskt duktig och kan prata flytande engelska.  HAr massa frågor som ska bli spännande att få svar på. MAgen har inte börjat växa än direkt men känner mig som en stoppad korv, känner mig inte alls sexig.
Jag känner ett sånt sug av att köpa grejer till min bebis som gottar sig i maggen, små söta kläder och det tänker jag göra i Aten på lördag när vi åker dit så det så!! Skiter i om det är för tidigt eller inte, kan faktiskt inte hålla mig=)
Tackar för alla tips jag nånsin kan få om graviditet och dylikt=)!!!
Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Anna i Mossahus

det är bara killar som säger att det är för tidigt... De vill vänta... Men VEM orkar vänta till sista minuten?! pallar nån höggravid springa runt och ragga babykläder i sista minuten -eller direkt efter en förlossning? kanske vissa, men hur dyrt blir det inte då?! lia bra att ta lite då och då.... Sen säger några -tänk om det händer nåt och så står ni där med saker och vet varken ut eller in. Tja, klart tråkigt -men så får man ju inte tänka i heller.... En blivande mamma måste nog faktiskt förbereda sig lite, både mentalt och sakmässigt=) Och man kan inte låta bli;) Ramlar man över nåt billigt -varför då hoppa över och vänta? Nä fan, passa på! Du har min röst!

2010-05-21 @ 10:36:14
Postat av: JAnna

HAha...RÄTT=))!!!

2010-05-21 @ 11:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0