Måndag

VAknade 11.30 idag, försökte få liv i min man som va stendöd, han jobbade till 03.30 igårnatt. Men efter en timme släpade han sig ur sängen och vi drog ner till platia(torget) för brunch=). Det blev feta/salami omelett, youghurt med bärsås, härligt bröd med apelsinmarmelad och tigerkaka...och koffeinfritt kaffe+juice. Smakade gött i kistan. Gick en sväng med Zoi. Kl 17 drog jag iväg till skolan för lektion men den va inställd så jag, Danielle och Anthony drog o haffade en fika ist. När jag kom hem hade min söta fina älskling städat och moppat hela lägenheten. Vilken pojkvän va?!=) Nu blir det tonfisksallad och därefter the final episode på LOST...ever!!!! Spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0