Meltdown

Igår fick jag värsta utbrottet eller snarare sammabrott. Jag har sån sjuk hemlängtan emellanåt, jag dör. Vill inte tänka att jag ska bo i Grekland för alltid för då får jag allvarligt panik!! Det är dags för en tripp t Sverige och den 29:e juni flyger jag med ett stort leende på läpparna fr Greece kl 03.00 på natten. Läääängtar efter alla mina finaste vänner därhemma Erika, Helena, Josefine,Maria, syster yster, har grillträff mina fina norgevapendragare Anna och Tobbe...ååååå längtar! O såklart min underbara familj, ska träffa min brors flickvän/sambo för första ggr, spännande=)!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi längtar efter dig............ ska bli så jäkla kul att ses!!

pusssssssssssssss anna o tosse

2010-05-27 @ 13:54:29
Postat av: Erika

ÅÅåååååååååå vad jag längtar efter att du ska komma hem!!!!!!!!!!!!! Lilla fina gumman!! pussar till tusen!

2010-05-27 @ 15:52:47
URL: http://erikabitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0