Svetten rinner

Shit vad jag INTE rekommenderar att springa i 33 grader, fy fader va varmt!!!!Men gött när man känner att det bränner.
Jag har gått upp 3 kg vilket jag inte förstår eg, kräktes och mådde illa ett tag där ju men jaja...inget mig emot, har ju trots allt det finaste som finns i magen så vem bryr sig om det...MEN, jag tänker va sund och motionera regelbundet from nu! Tänker inte fläbba runt som en val, blir ju en vanvettig pärs att gå ner de kilona sen. Min plan är att göra som Linda Rosing, köpa ett gåband efter förlossningen och springa som en galning på det när bebben sover=)Perfa!!!
Blev inget Aten igår, vi åker på tisdag ist. Ska göra en undersökning där. Passar även på då att besöka akropolis (har inte varit där innan) ÄTA THAIMAT YEA! shoppa och gå på bio, blir nog en kanondag håper jeg.
Ska försöka lägga in mer bilder på omnejd och dylikt. På tisdag blir det nog massa bilder=)
Nu blir det cougartown!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0