Början

Jaha, då har man anlänt i Sverige och man välkomnades med att bli delgiven en dunderförkylning. Nu börjar jag bli lite bättre men har varit ganska på otopp om säger.
Att komma tillbka till Sverige är att börja om på en splitterny kula minst sagt, det är hårt jobb med att fixa jobb och boende men den här gången ska det gå bra, har fina vänner och släkt som gör allt för att hjälpa. Kontakter är ju allt i alla sammanhang=) Nu när jag börjar bli frisk är det massa som ska planeras och fixas och köpas och så vill jag ju träffa alla mina underbara vänner, blivande mammor och icke blivande mammor=)))HIhi...det är så roligt att så många ska ha nya gosiga bebisar ung. samtidigt som jag haha, fantastiskt trevligt!!
Jag gjorde glukosbelastning och undersökning igår hos min BM, alla värden va finfina men drycken kunde jag varit utan.
Nu är jag i v.31, asså 9 veckor kvar, fatta det, 9 freakin veckor!!!! Jag fattar ingenting!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Janna,du har en sån sööööööööööt mammamage.....

Hoppas jag är en av dina icke blivande mamma kompisar...hahaha! Vill träffas snart, så fort ni har fått lite rutin på det hela.. Hur går det m zoi och dina föräldrars hund??

PUUUSSSSSSSSSSSSSSS

2010-09-30 @ 20:47:59
Postat av: Janna

Anna, taaaaaack=)

Det är självklart att vi måste få till nåt nu, SNART!!!!!!! Det gick över förväntan med zoi och smilla, de funkar finfint ihop vilket är jävligt konstigt eg. Ring mig när du har tid!!!!

PUSSSSSS

2010-09-30 @ 22:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0