En vecka...

...kvar i Nafplio. Nu börjar det kännas lite sorgligt men ändå skönt att komma hem.
Någon frågade var jag kommer ifrån i Sverige, jag kommer från Hbg och jag har haft lite ströjobb här i Grekland. Jag pratar lite grekiska men förstår väldigt mycket. Min pojkvän pratar bra svenska men ska ta kurs när vi kommer tillbaka för att förbättra den. Jag hoppas jag kan utveckla min grekiska i Sverige med hjälp av folkuniversitet. Jag kommer att föda i Sverige, tryggt och bra. Den svenska sjukvården ska vi vara väääääldigt glada för!!
Hoppas det täckte dina frågor=)
Idag har vi varit på stranden, den här veckan ska det pressas ordentligt, måste passa på nu innan vi drar så man får lite färg i höstkalla Sverige. Snart ska vi ut o äta sen lurre nånstans.
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0