...

JAhapp, om 2 timmar har jag lektion så jag sitter här och försöker förbereda mig och äter lakrits samtidigt=)) Efter att vi druckit morgonkaffe på "sweet cookies" åkte vi och kollade på lite familjebilar. Jag villl ha en jeep, det är så skönt att sitta lite högre upp, då får man lite bättre koll=) Sen åt vi lurre, det blev fisk och gröna bönor, Fotis har påbörjat sin diet from idag, han ska gå ner 20 kg. Han har varit skengravid.
Nej...nu måste jag återgå till mina förberedelser!
Bild från sjukhus förra veckan innan allt ståhej
dricker mitt kaffe

Kommentarer
Postat av: S

ååh frappe i grekland, bästa som finns :) Hur gammal är din kille och jobbar han med? :)

2010-09-07 @ 22:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0