=)

Hittade en lista på graviditetsbesvär, hoppas det va okej att jag tog den.

Halsbränna: ja, ibland och då är det ILLA
Ryggbesvär: yes box, i svanken typ
Bäckenbesvär: höftbenen gör asont varje morgon för att jag bara kan ligga på sidorna.
Muskel och vadkramp: njaej, fått nån gång men inge återkommande
Åderbrock: Nope
Hemorojder: Nej
Hård mage/förstoppning: Lite hårt är det allt=)
Gasig mage: Njaa, inte så
Nästäppa: ja, det har kommit nu på sista tiden
Urinvägsinfektion: Nej
Känsligt tandkött: Ja
Bättre hy och hår: Det är nog detsamma
Illamående: Det började i v.7-8 och varade t v.12-13, fruktansvärt jobbigt!!!
Ömma bröst: Nej
Viktökning: Hallå, raketfart på vikten, 12 kg hittils i v.30. Vansinne!
Trötthet: Som ett brev på posten kom tröttheten tillbaka denna veckan. Har hört att det blir så runt den här tiden.
Upp och ner i humöret: Jovars, kan bli RIKTIGT arg för småsaker.
Strimmor på magen: Nej, peppar peppar
Putande navel: inte än
Svullnader: lätt fötterna och jag tror händer och fingrar. Kan inte ha mina ringar så ja...antar jag.
Yrsel: Kan få det rätt ofta men vet inte varför, kanske när det är för varmt och jag e trött. kommer tillsammans m illamående.
Förhöjd kroppstemperatur/svettningar: Eh JA!!
Blodbrist/ järnbrist: nope
Sammandragningar: ja, när jag motionspromenerar
Sömnproblem: Japp. den sista tiden
Blödningar: Nej, inget alls
Ökade flytningar: Ja
Trängningar att kissa: Nej
Nytt matbehov: Sött bara, jag kan gå utan mat en dag och bara äta cupcakes och brownies. Haha, konstigt vikten är som den är=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0