Helt seriöst!!

Jag och F var precis och handlade lite hygienartiklar på apoteket och de hade en våg i skitbutiken!!! Gissa hur mycket jag fläskat på mig????!!!!! Jo...då kan jag berätta att jag har gått upp 12 friggin KILOGRAM!!!!!! Men till mitt försvar så har jag druckit massa vatten och ätit en del idag....kanske det bidrar lite, eller? Aja, nu får det va slut med sötsakerna t vardags banne mig. Pallar inte va ett fläbbo efter födseln, det blir ju så jobbigt att gå ner. Hoppas amningen hjälper t med det mesta. Jag mår prima annars fastän vi bor typ som två hoodlums=), jag bryr mig inte för snart ska vi flytta heeeeeeem, hoppas allt går som vi planerat bara. På onsdag går jag in i v.28. Då är det 12 veckor kvar t bf, känns som vi har miiiiiljoner saker att förbereda fram tills dess men som vi brukar säga: Det löser sig alltid!=))
Förresten, MÅSTE man skriva en förlossningsplan eller det behövs inte? Vad är det de vill att man ska skriva?
Nu ska jag och mannen min glo på "SAlt", nån som sett den? Är den sevärd?
Pussen

Kommentarer
Postat av: Anna Horsner

haha, ja den där förlossningsplanen... Jag visste inte heller va fan jag skulle skriva i den! Men är man nålrädd så skriver man det... Är man förlossningsrädd,så skriver man det.. Har man önskemål om nån viss ställning man vill föda i, så är det en bra sak att skriva ner... =) .... Men nej, man måste inte... Det är bara till hjälp för dem som ska hjälpa dig att förlösa..

2010-09-07 @ 08:16:00
Postat av: Tjugo och gravid

Skönt att ni ska flytta hem till sverige då. :)



Jag får också ångest över att ha gått upp "för mycket" men man får tänka positivt och när bebis kommit ut ska jag träna och ha ett ordentligt mål! :)

2010-09-07 @ 15:16:00
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: Magdalena

I min förlossningsplan skrev jag att jag gärna ville testa att bada för att se om det hjälpte mot smärtorna och vilken sorts bedövning jag ville ha och vilken jag inte ville ha. Vem som skulle vara med under förlossningen skrev jag oxå in.

2010-09-07 @ 21:09:42
Postat av: Tjugo och gravid

Vi har ju fördelen att ha ett halvår på oss innan beach säsongen, så då borde man väll hinna komma i form? :D

2010-09-08 @ 09:24:05
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: Tjugo och gravid

Vi har ju fördelen att ha ett halvår på oss innan beach säsongen, så då borde man väll hinna komma i form? :D

2010-09-08 @ 09:24:05
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: simone

försökte se salt igår men stängde av efter en stund.. tycker den verkar dötrist :p

2010-09-10 @ 11:19:51
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0