Herregud

Vilken jävla dag!!!!!Vi skulle träffa en läkare på statligt sjukhus idag, vi hade tid kl 10.30, vi väntade och väntade...kl 12 fick vi nog. Bredvid oss satt ett zigernarpar med deras lilla dotter på 2 år kanske, den här lilla flicka lekte med en kork från en vattenflaska och tog plötsligt in den i munnen och föräldrarna blev väl rädda och störtade fram t henne och tog ut korken.. MEN... sen får den söta stackars flickan ett par hårda jävla lavetter av både mamman och pappan och pappan kastade henne upp på väntstolen. Alltså både jag och Fotis blev aschockade och tittade med avsky på dom, om jag inte varit så chockad hade jag hasplat ur mig -What the fuck are you doing you fucked up ignorant assholes!!???? Fotis drog mig därifrån rätt snabbt för han vet hur jag reagerar på sånt. Stackars stackars flicka...usch!!Borde ju fan anmälas, måste undersöka det!
Sen åkte vi t veterinären för att få chip, pass, avmaskning och undersökning till Zoi som ska bli svennevovve=))) Hon flyttar alltså med till Sverige. Allt som allt hamnar notan på 1200 pix, vilket är ganska schysst!
Efter det åkte vi till svärföräldrarna för lunch och den lunchen turned into andra världskriget, på bordet låg ämnet GIFTERMÅL, F:s mamma kan inte riktigt fatta att vi inte vill gifta oss just nu, herregud vilket drama. Fotis blev riktigt förbannad, har aldrig sett honom så arg haha...men det blåste över rätt fort och hon förstår väl att det är våra liv och vi gör vad som känns bäst för oss. Jag tror att hon är lite ledsen att vi flyttar. Pappan däremot är aschill med allt vi gör...haha...gillar honom skarpt!
Puh...nu ska jag chilla i en timme sen ska vi till veterinären och fixa till loppan så hon är flyttklar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0