Morgon

Det är mulet ute, jag har sovit askasst. Gör så himla ont i höfterna så jag vet inte vad. Är det någon annan som har haft det problemet och hur kan man få det att försvinna? Idag ska jag göra manikyr kl 10, behöver lite ompyssling, känner mig inte så het just nu. 2 dagar kvar innan avresa...känns pirrigt! Zoi känner nog på sig att nåt kommer hända, hon är så mammig och pappig nu. Går inte ut med bara husse eller matte....det ska va båda minsann haha!! Min snutt!



Lite ofärska bilder får ni nöja er med=)

Åh just det ja, går in i v. 30 idag lr 29+0 som man också så fint säger. Tjohoo på det!!

Kommentarer
Postat av: Anna Horsner

de e inte foglossning du har fått?

2010-09-22 @ 09:52:23
Postat av: sv:

Jag tror inte det för det kommer bara när jag ligger på sidorna men ska till barnmorskan nästa vecka och kolla allt. Har ju inte haft en regelbundna checkups för att allt är så kluddigt i Grekland. Hoppas inte på foglossning.

2010-09-22 @ 13:36:59
Postat av: Anna

Amen, gud så sööööööööööööt hon e, lilla Zoi!! Visst e det underbart m djur!

Shit vad tiden går fort och att ni snart landar på svenska mark!

Men du, ska du flyga med ¨lilla zoi? går hon som handbagage eller?

Måste ses snart Janna!!



Pussss anna och lite tosse

2010-09-22 @ 15:03:50
Postat av: Janna

Kära Anna=) Fantastiskt med djur e det!

Ja, hon går som handbagage=) så hon flyger med.

Asså...det e banne mig på tiden att vi får till ett möte snart, fruktansvärt att det ska va så svårt haha!

Pussar hälsa tobbe

2010-09-22 @ 15:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0