Prego

Jag gick in i v. 29 igår. Snart 30 veckor gravid, 30 är något av en milstolpe har jag fått berättat för mig. Jag e lite trött på detta nu faktiskt. Magen e tung, jag mår illa efter intag av mat, det gör ont när jag försöker motionspromenera, jag kan bara ligga på sidan vilket jag får svinont i höfterna av, kan inte andas bra...jeje, listan e lång men dt ska nog bli bra det här. Funderar på att gå på gravidmassage och spa när vi kommer hem t Sverige, det hade varit såååå skönt!  Mio sparkar och vänder och vrider på sig som aldrig annars. Vissa gånger kan det kännas lite obehagligt men för det mesta e det ganska coolt=)

Kommentarer
Postat av: S

Vart i Sverige kommer du ifrån? :) Hur länge stannar du här? tänker du föda här eller i grekland? :)

2010-09-17 @ 15:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0