Sköönt

Vädret är så behagligt nu, temperaturen har säkert droppat 5-10 grader...jag njuter av det. Idag har det varit svensklektion med Vassia och sen har jag bara knåpat härhemma med att packa till flytten som går av nästa vecka. Guuud, vi har så mycket grejer och vi måste nog slänga massa för allt kommer inte gå ner i 4 resväskor. Vi kommer inte köra till Sverige den här gången för F ska sälja bilen Buuuuuhuuu, jag lider, F lider och jag  är säker på att plutten i magen tycker det är jävligt B oxå, billösa liksom, huvale!!
V. 27 gick jag in i igår, time flies, har grym halsbränna men har skaffat naturpreparat som hjälper hyfsat, thank GOD!! Magen växer väl sådär, börjar bli orolig att han inte växer som han ska därinne, jag tror inte det är några problem men det hade varit skönt att få komma till en läkare snart och checka av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0