YEEEAAAAAH!!!!!

Igårkväll ösregnade det, hela Nafplio va en enda stor pöl, så jäkla skönt!!! Idag är det väldigt mulet och grått, perfekt väder för mig=))) FAst nu verkar det spricka upp...skit!!!
Alla möbler är GONE, vi har bara en madrass och ett lågt bord och kuddar att sitta på haha och en jäävla massa kläder och skor. Jag kan inte förstå hur vi ska kunna få hem allt men det löser väl sig. Vi får köpa nytt i Sverige, det hoppas jag nästan på hihi!!
Jag har babyfeber, surfar runt på mammabloggar, kollar preggevlogs på youtube, kollar babykläder på typ alla webshopar som finns, bröstpumpar, babybjörnar bla bla...
Nu ska vi ut och dricka morgonkaffe och jag ska förbereda inför svensklektionen m Vassia ikväll, det blir att lära sig adjektiv idag=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0